16 Eylül 2009 Çarşamba

3ds Max 2008 Kurulumu ve Aktivasyonu Video Anlatım

Derslerime katılım yapan öğrencilerin ve internet sitelerindeki forumlara soru soran acemi kullancıların 3ds Max Kurulum ve Aktivasyonunu yapmakta zorluk çektiklerini farketmiştim. Uzunca süre bu sorulara sözlü yada örnek göstererek cevap verdikten sonra nihayet arkadaşım ve meslektaşım Gülhanım'ın da yardımı ile bir videolu anlatım hazırlamayı başardım.

Aşağıda izleyeceğiniz video anlatımı 3ds Max 2008 Kurulum ve Aktivasyonunu anlatmaktadır. Hemen hatırlatayım 2008 sürümü olması 2009 veya 2010 sürüm kullanan/kullanmak isteyen arkadaşları konudan soğutmasın, hemen hemen aynı şekilde kurulmakta ve aktive edilmektedirler.

Bu arada birde not ekliyeyim: Seri numarası veya Aktivasyon kodu'nu nereden bulacağınıza dair lütfen bana soru sormayın. Eğer programı ticari amaçla kullanıyorsanız Autodesk firmasından lisans aldığınızda zaten size seri numarası ve aktivasyon kodunu sağlayacaklardır.

Yok eğer "Ben illa gayri yasal yoldan kullanmak istiyorum !" diyorsanız o konuda www.google.com ' arama yapmanıza engel olacak bir yasa bulmamaktadır.

Yinede ben üzerime düşen görevi yapıyor ve uyarıyorum : "Lisansı satın alınmamış programları kullanmak yasa dışıdır !"

Neyse lafı fazla uzatmayalım, işte videolu anlatım :


3ds Max 2008 Kurulum ve Aktivasyon from Mesut Cemil ASLAN on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder