23 Ağustos 2013 Cuma

Android Oyun Programlama Dersleri - Giriş

Hepinizin bildiği gibi, (veya bazılarınızın bilmediği gibi) android işletim sistemi mobil dünyada en yaygın olarak kullanılan işletim sistemlerinden biridir. Şimdi burada android nedir ? ne işe yarar gibi gereksiz konulara girmeden direk olarak "ANDROID OYUN PROGRAMLAMA DERSLERI" başlıklı yazı dizimin tanıtımını yapacağım.



Android ile oyun geliştirebilmek için öncelikle oyun programlama mantığını ve java dilini iyi öğrenmek gerekiyor. Bu konuda bana sürekli sorulan sorulara cevap vermek ve insanlık açısından faydalı bir örnek oluşturmak için bir yazı dizisi hazırlamaya karar verdim. Her gün bir ders olacak şekilde "ANDROID OYUN PROGRAMLAMA DERSLERI" yazı dizisini takip etmeniz durumunda mutlaka sizler için faydalı bölümler ile karşılaşacağınızdan eminim.

JAVA / OYUN PROGRAMLAMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE....

Sık sorular sorular : 
Son dersleri ve yenilikleri nasıl takip edeceğim ?
1. Özellikle son yenilikleri takip etmek için beni takip etmelisiniz. Buradan facebook ile veya buradan twitter ile beni takip edebilirsiniz.

2. Ayrıca bu blog adresini sık kullanılanlar listenize ekleyerek blog üzerinden de takip edebilirsiniz. Son yayınlanan ders ana sayfada görüntülenecektir.

Bu dersler kimler için faydalı ?
Başlangıç seviye programcılar, ileri seviye programcılar, java öğrenmek isteyenler ve kendi oyununu tasarlamak isteyen herkes için bu dersler faydalı olacaktır.

Bu dersler ücretsiz mi ?
Evet. Bu derslerin tamamı ücretsiz olarak yayınlanacaktır. Size bir faydası olduğunu düşünüyorsanız ve bunun gibi içeriğin sürekli yayınlanmasını istiyorsanız bana bağış yapabilirsiniz.

Nasıl yardımcı olabilirim ?
Derslerin ücretsiz olması için bağış yaparak yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca eğer dersleri beğenirseniz arkadaşlarınız ile paylaşarak ve onlara tavsiyede bulunarak yardımcı olabilirsiniz.


Nasıl yardım alabilirim ?
Eğer özellikle bir bölüm ile ilgili sorularınız var ise bunları bana contact@mesutaslan.com.tr adresini kullanarak veya ders altına yorum yaparak sorabilirsiniz. Mümkün olduğunca kısa süre içerisinde cevap vermeye çalışacağım.

Evet hazırsanız yarın (24.08.2013) ilk dersimize başlayacağız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder