3 Eylül 2012 Pazartesi

Benim Şehit verecek Çocuğum Yok !

Evet evet doğru okudunuz... Benim bu vatana şehit verecek çocuğum yok. Bu benim düşüncem. Neden böyle düşündüğüme gelince... O aşağıda...

Öncelikle her şehit annesinin ve babasının yüreğindeki acıyı her ne kadar anlayamasam da anlamaya çalışıyor, onlara sabır diliyorum. Ama kardeşim gene söylüyorum : "Benim bu vatana feda edecek çocuğum yok !"

Neden mi ? İşte neden :

Biz bu vatana feda edilecek çocuklara sahip olduğumuz sürece ne yazık ki o çocuklar FEDA EDİLMEYE DEVAM EDİLECEK !. Biz bu zihniyetle "Bin tane evladım olsun, bin tanesi feda olsun..." demeye devam ettikçe o çocuklar, o inci taneleri, o MEHMETLER FEDA EDİLMEYE DEVAM EDİLECEK....

Ne zaman biz feda edecek çocuklar vermeyi bırakırsak o zaman 3-5 çapulcunun icabına bakma kaabiliyet ve imkanı olanlar, BİZİM ÇOCUKLARIMIZI FEDA ETMEKTEN VAZGEÇMEK ZORUNDA KALACAKLARDIR....

Her ne kadar acizane bu acıyı paylaşmaya çalışıyor olsak bile şunu unutmayın...

ÇOCUKLARINIZI SİZ FEDA ETMİYORSUNUZ... ÇOCUKLARINIZI, YAVRULARINIZI, MEHMETLERİMİZİ BİZ FEDA ETMİYORUZ...

FEDA EDENLERDEN DE HESAP SORMUYORUZ.....

Yazık... Çok yazık... Evlatlarınıza, EVLATLARIMIZA yazık.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder